Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Nov 2023 11:55:30 +0200

Tere!

Tartu Linnavalitsus menetleb praegu kasutusteatist nr 2311301/12981 
aadressile Tartu maakond, Tartu linn, Emajõgi V10// Hobuseraua tn 44a 
(Ujuvkai, Hobuseraua 32, renditav ala nr. 6) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Ujuvkai, Hobuseraua 32: Tartu maakond, Tartu 
linn, Emajõgi V10// Hobuseraua tn 44a

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26800408>  (menetlus nr: 
400157), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 27.11.2023 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tartu Linnavalitsus) või menetleja (HARRI PÄRSIM) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister